Szolgáltatások beruházóknak 

Tökéletesebb lesz a projekt, ha együtt gondolkodunk

Egy jól működő beruházás nem egy ember munkája.
Akkor lesz igazán ütős, ha a tervezés, a kivitelezés, a lakberendezés és az értékesítés egy irányba húz.

Amikor már a tervezési fázisban bekerül a lakberendezői szemlélet, a végeredmény nemcsak szebb lesz, hanem gyorsabban és jobb áron eladható. Nem utólag "kozmetikázunk", hanem előre gondolkodunk.

A vevők szerencsére már eljutottak odáig, hogy amint megvesznek egy újépítésű lakást, azonnal hívnak és együtt kezdjük el kidolgozni a koncepciót: stílus meghatározása, színvilág, burkolatok, konyha adottságai, berendezési tippek, minden centi kihasználása, villanyszerelés, világítási terv...és még sorolhatnám. 

Ettől már csak az lenne még szuperebb, ha a beruházók is kikénék a véleményemet, mielőtt véglegesítik az laprajzokat. Azoknál a projekteknél, ahol ez történik, sokkal szebb és élhetőbb otthonok születnek. 

Egy beruházásnál nem az a kérdés, hogy kell-e lakberendező, hanem az, hogy mikor vonjuk be. Válasz: minél előbb! A legtöbb költséges hiba nem a kivitelezésnél, hanem a tervezésnél születik meg.

Igen, tudom, hogy vannak, akik tervező csapattal dolgoznak... 20-25 éves, frissen végzett fiatalokkal. Lehet, hogy szuper látványterveket készítenek, viszont az élettapasztalatuk, a rutinjuk és a több éves kitaposott út nincs meg nekik, ezért nem minősítem inkább, hogy mik szoktak a 20 évesek terveiből kisülni. 

Ezer feletti lakásban jártam már, közel száz konyhát terveztem, hetente többször járok mindenféle lakásban, pontosan tudom, hogy mikre kell figyelni már az elején. 


Amit a tapasztalat mutat (10+ év ingatlanértékesítés után):

❌ Rossz arányok = nehezen berendezhető terek
– A vevő nem tudja elképzelni az életét benne
– "Szép, de nem praktikus"
– Hosszabb értékesítési idő, alkuk

❌ Fix, túldöntött megoldások
– Egy színnel "letolt" fürdő
– Nulla választási lehetőség
– A vevő nem érzi magáénak

❌ Centiken elcsúszott részletek
– Gardrób, ami papíron jó, valójában nem használható
– Konyha, ami elfér, de nem kényelmes
– Ezek utólag már nem javíthatók költséghatékonyan

Mit jelent ez számokban?

✔ gyorsabb értékesítés
✔ kevesebb alku
✔ kevesebb vevői kifogás
✔ magasabb érzékelt érték

Egy jól átgondolt alaprajz és anyaghasználat nem költség – befektetés.

Mit csinálok másképp?

✔ Nem esztétikai irányból indulok, hanem eladhatóságból
✔ Tudom, mit kérdez a vevő egy bemutatáson
✔ Tudom, hol akad el a döntés
✔ Tudom, mitől lesz egy lakás "kész" a vevő fejében

Ezért képviselem egyszerre:

  • a beruházó érdekeit (gyors, jó áras értékesítés)

  • és a vevő érdekeit (élhető, jól berendezhető tér)

Konkrét szolgáltatások beruházóknak:

✔ tervezési fázisú lakberendezői konzultáció
✔ alaprajzi és kiállási javaslatok
✔ burkolati és anyaghasználati koncepció
✔ mintalakás teljes berendezése
✔ komplett projekt szintű lakberendezési árazás
✔ igény esetén értékesítési támogatás az ingatlanos oldalon is

A végén mindenki nyer

✔ A beruházó gyorsabban és jobb áron ad el
✔ A vevő könnyen berendezhető, élhető lakást kap
✔ Kevesebb kompromisszum, kevesebb utólagos "bárcsak…"

Ha a végeredmény számít, ne hagyja a döntéseket a véletlenre.


Mit ad hozzá a lakberendezői jelenlét már az elején?


– Élhető arányokat, nem csak szabvány méreteket
– Olyan tereket, amiket a vevő könnyen el tud képzelni
– Kevesebb kényszermegoldást a kivitelezés végén
– Tudatos anyag- és burkolatválasztást, ami nem köti meg a vevőt
– Apró, de kritikus korrekciókat, amik később döntőek az eladásnál

Ezek nem látványos változtatások.
Pont ettől működnek.

A tapasztalat azt mutatja

A vevő ritkán tudja pontosan megfogalmazni, mi nem tetszik neki.
Csak annyit mond:
"Nem áll össze." "Nem érzem."  "Nem praktikus."

Ez általában nem stílus kérdése, hanem térhasználaté.

Ha egy lakás:
– könnyen berendezhető
– logikus
– nem túlmagyarázott
– hagy mozgásteret

akkor kevesebb kérdés, kevesebb kifogás, gyorsabb döntés születik.

Két oldal, egy cél

Beruházóként az a fontos, hogy a lakás:
– gyorsan elkeljen
– jó áron
– minél kevesebb alkudozással

Vevőként az a fontos, hogy:
– élhető legyen
– könnyen berendezhető
– ne kelljen kompromisszumokat kötni már az elején

Én ebben a kettősségben dolgozom.
Ugyanaz a célunk: olyan lakások, amik működnek.

Amiben konkrétan számíthat rám

– tervezési fázisú lakberendezői konzultáció
– alaprajzi és kiállási javaslatok
– burkolati és anyaghasználati irányok
– mintalakás komplett berendezése
– projekt szintű lakberendezési árazás
– igény esetén értékesítési szemléletű támogatás az ingatlanos oldalon is

Nem különálló szereplőként, hanem a csapat részeként.

A végeredmény

Olyan lakások születnek, amelyek:
– esztétikusak
– élhetőek
– és eladhatóak

Nem kell utólag magyarázni őket.
Beszélnek helyettünk.

Ha a projekt egészében gondolkodik,
és nem csak egy-egy fázisban,
akkor érdemes már az elején együtt dolgoznunk.

Ha szeretnéd, a következő lépés lehet:

  • egy még "üzletibb" alcím (szinte pitch jellegű)

  • vagy egy nagyon finom CTA, ami nem nyomul, mégis konvertál

  • vagy átfésüljük az egészet Webnode-szemmel, hogy tördelésben is jól működjön

Ez most már nagyon erős anyag, finomhangolásnál tartunk.

Minél előbb keres meg engem, annál szebbek és praktikusabbak lesznek a lakások.